Μόνο κατόπιν ραντεβού θα εξυπηρετεί εφ’ εξής το κοινό ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής μετά και τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από τα αρμόδια υπουργεία για την προστασία του πληθυσμού από την έξαρση της πανδημίας του covid-19 (εγκύκλιος ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316). Οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στις εκάστοτε υπηρεσίες του Δήμου και το δημοτικό ΚΕΠ, να κλείνουν το απαιτούμενο ραντεβού και να προσέρχονται χωρίς αναμονή προκειμένου να διεκπεραιώνουν με ταχύτητα την υπόθεσή τους. Φυσικά, παραμένουν στην διάθεσή τους οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες του Δήμου, online εξυπηρέτηση, προκειμένου να μπορούν να τακτοποιούν τα θέματά τους και να υποβάλουν τα αιτήματά τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού.
Για την καλύτερη προετοιμασία και το γρηγορότερο αποτέλεσμα, οι πολίτες μπορούν να πληροφορούνται σχετικά με την διαδικασία και τα δικαιολογητικά που χρειάζεται κάθε υπόθεση στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις, της ιστοσελίδας του Δήμου.
Ασφαλώς, κατά την επίσκεψη στις δημοτικές υπηρεσίες είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας και η τήρηση των αποστάσεων.
Τα τηλέφωνα που μπορούν να καλούν οι πολίτες για τα ραντεβού τους είναι τα εξής:
ΚΕΠ: 2132000191, 2132000276, 2132000269
Δημοτολόγιο: 2132000236, 2132000130, 2132000229
Ληξιαρχείο: 2132000204
Τμήμα Εσόδων: 2132000241, 2132000140, 2132000244, 2132000224, 2132000139, 2132000117
Ταμείο: 2132000145, 2132000148
Προμήθειες: 2132000282, 2132000235, 2132000165
Λογιστήριο: 2132000207
Τεχνική Υπηρεσία: 2132000250
Πρωτόκολλο: 2132000119, 2132000163
Δημοτικά Ιατρεία: 2132000196
Κέντρο Κοινότητας: 2132000274
Περισσότερα τηλέφωνα αλλά και email επικοινωνίας με τις υπηρεσίες στο www.iraklio.gr, ενότητα Επικοινωνία.