Για ακόμα μια χρονιά το ΚΕΠ του Δήμου Ηρακλείου Αττικής προσφέρει στους πολίτες δωρεάν μαθήματα για την χρήση όλων των διαδικτυακών εργαλείων ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης προκειμένου να τους βοηθήσει να κάνουν τις συνδιαλλαγές τους με το δημόσιο ακόμα πιο απλές και εύκολες. Πλατφόρμες όπως το gov.gr, το taxisnet ή το myaade, ασφαλιστικών ταμείων και, φυσικά, το iraklio.gr του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, παρέχουν πλέον μια ολοκληρωμένη λύση για όσους δημότες θέλουν να αποφύγουν τις μετακινήσεις και τις ουρές, αρκεί να ξέρουν να τα χρησιμοποιούν.
Με στόχο, λοιπόν, να έχουν όλοι γνώση και πρόσβαση σε αυτά τα σύγχρονα εργαλεία, το ΚΕΠ του Δήμου, δεν περιορίζεται μόνο στην διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών, επεκτείνει τη δράση του και τους δείχνει επιπλέον πώς και οι ίδιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για την αμεσότερη και απλούστερη εξυπηρέτησή τους.
Όσοι Ηρακλειώτες θέλουν να συμμετέχουν στα μαθήματα που προσφέρει το ΚΕΠ του Δήμου μπορούν να κλείσουν το σχετικό τους ραντεβού καλώντας στα τηλέφωνα 2132000269 και 2132000191.
«Όσο ποτέ, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο καταλάβαμε πόσο σημαντική είναι η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση. Εάν είναι κάτι το οποίο πρέπει να μείνει από αυτή την περίοδο της πανδημίας, είναι η προσαρμογή σε ένα σύγχρονο μοντέλο με το οποίο ο δημότης μπορεί να φροντίζει για τις υποθέσεις τους χωρίς να ταλαιπωρείται. Βέβαια, για να γίνει αυτό πρέπει και ο ίδιος να ξέρει πώς να εκμεταλλευτεί τα νέα ηλεκτρονικά εργαλεία. Στο δημοτικό ΚΕΠ πάμε ένα βήμα παραπέρα και παίρνουμε την πρωτοβουλία να μάθουμε στους πολίτες πώς να χρησιμοποιούν και οι ίδιοι τις διάφορες πλατφόρμες εξυπηρέτησης. Θέλω να ευχαριστήσω το προσωπικό του ΚΕΠ του Δήμου μας που αποδεικνύει ότι προτεραιότητα δεν είναι μόνο το τυπικό, αλλά η πραγματική μέριμνα για τον δημότη», το σχόλιο της αντιδημάρχου, Κωνσταντίνας Γεωργοπούλου.